Samenwerking met externen

Wijkteammedewerker in de school

We werken nauw samen met het wijkteam Liendert. Het wijkteam biedt hulp en ondersteuning dichtbij huis. In het wijkteam werken professionals die veel weten over opvoeding van kinderen, gezondheid, prettig leven en zij kunnen u helpen als u ergens zorgen over heeft. Twee dagen in de week is Maja Oomen vanuit het wijkteam op school aanwezig. Ook Senay Aydin-Arslan is betrokken bij onze school. Zij ondersteunen kinderen, ouders en leerkrachten. Zij bieden laagdrempelig hulp bij allerlei vragen.

Ouders kunnen altijd bellen of mailen als er vragen of zorgen zijn;
Maja: 06-48151098 - M.OomenWwijkteam-amersfoort.nl. Werkdagen: ma, di, do en vr. in oneven weken van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Senay: 06-25766481 - S.aydin-arslan@wijkteam-amersfoort.nl. Werkdagen: ma, di, do, vr van 08.00 uur tot 16.00 uur.

Logopedie

We werken samen met logopediepraktijk Amersfoort. Een keer per week is er een vaste logopediste in school aanwezig, zodat kinderen tijdens of na schooltijd gebruik kunnen maken van logopedie.

Sportivate

SPEEL & BEWEEG PAUZE

Sportivate zorgt twee middagen per week voor de Speel & Beweeg Pauze op school. De begeleiders van Sportivate bieden allerlei verschillende activiteiten aan, zoals ren-; tik en balspelletjes, hockeyen, tennisactiviteiten, touwtrekken etc. Centraal staat het plezier hebben in bewegen en samen spelen.

JUNIOR SPORTIVATOR

Kinderen van groep 7 worden opgeleid tot Junior Sportivator. Kinderen helpen mee om de Speel en Beweegpauze vorm te geven, zij bedenken zelf spelletjes en begeleiden deze ook. Zo leren zij ook weer nieuwe vaardigheden.