Communicatie en informatieverstrekking

Wij vinden het belangrijk dat u als ouder op de hoogte bent van alle onderwijsinhoudelijke en organisatorische zaken binnen de school. Deze staan vermeld in de schoolgids. Deze ontvangen alle ouders eenmalig en u kunt deze ook digitaal vinden op deze website. Jaarlijks krijgen ouders de belangrijkste schoolgegevens over het schooljaar op papier, zoals de groepsindeling, studie- en feestdagen. Daarnaast ontvangen ouders de laatste vrijdag van de maand de nieuwsbrief via e-mail. En soms ontvangen ouders tussendoor nog een brief of e-mail met belangrijke mededelingen.

De leerkrachten kunnen rechtstreeks met ouders belangrijke informatie over de groep delen met ouders via de Parro-app. Deze app wordt gebruikt om informatie te delen, vragen te stellen of om gesprekken in te plannen.

Contact met de directie

De directie is altijd bereid vragen te beantwoorden. De directeur en de intern begeleider zijn zo veel mogelijk op school aanwezig en zullen u indien mogelijk te woord staan. Als de directeur niet aanwezig is of u wilt wat uitgebreider met de directie spreken is het prettig als u een afspraak maakt. Dit kan of direct met de directeur en anders via de administratie, tel. 033 4720950
Ouder: "De school kijkt echt naar mijn kind en past het onderwijs daarop aan”.
Dat maakt onze school uniek.
Bezoeker open dag: " Wat een rust is er in de school! Alle kinderen zijn hard aan het werk".
Dat maakt onze school uniek.
Leerling: "Het is fijn op school, de juf helpt altijd heel goed".

Obs De Wijde Wereld
De Wiekslag 102A
3815 GS Amersfoort
Telefoon: 033-4720950

Wilt u contact met ons opnemen? U kunt ons bereiken op bovenstaand telefoonnummer of door het contactformulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ook mailen naar: info.wijdewereld@meerkring.nl

Volg ons ook op

Aanmelden

Bent u op zoek naar een goede school in de wijk Liendert? Dan bent u bij de Wijde Wereld aan het goede adres. Wilt u zich aanmelden bij onze school, neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 033-4720950

Meerkring

Obs De Wijde Wereld is dé openbare basisschool in Liendert. De Wijde Wereld is aangesloten bij Meerkring, stichting voor openbaar en algemeen bijzonder onderwijs in Amersfoort. Wil je werken in het basisonderwijs of ben je benieuwd wat Meerkring precies doet? Kijk dan op www.meerkring.nl.